Casper Frausing havde bestilt tidligt, nemlig ved 16-tiden, og han fik sin mad til tiden. Han glæder sig over, at der er kommet et nyt burger-sted til byen. Tidligere brugte han Spisehuset ved Netto, men det er lukket. Pizzeriaer er der nok af i byen, mener han. I baggrunden ses medejer Jan Mustafa. 

Stort rykind på åbningsdag: Best Burger havde svært ved at følge med

Morten Hallstrøm
Morten Hallstrøm
Journalist | [email protected]
Læs Mortens seneste historier

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Illo reiciendis eos id iste. Tenetur, vel quam ullam illum reprehenderit doloremque vero incidunt dolorem eum excepturi est inventore molestiae, atque pariatur!

Ocurreret voluptatum an has, aeque solet principes per in. Ei his platonem voluptatum, te vel fabulas ancillae, at mea justo paulo nonumes. Accumsan ponderum constituam sea eu, doctus dolorem scriptorem quo te. Nec diceret gloriatur moderatius id. Ignota iuvaret officiis mea ea, cum at scaevola vivendum. Ut justo aliquip delicata cum, ut mea errem decore homero, ad eam corpora epicuri nominavi. Paulo feugiat an sit, vix ea vero veri.

Allerede abonnent?

Log ind her

Prøv første måned for 1 kr.

og få fuld adgang til alle artikler på ditkjellerup.dk

Introtilbuddet gælder kun hvis du ikke har haft et abonnement inden for de seneste seks måneder. Abonnementet fortsætter til 49 kr. pr. måned. Mindstepris 1 kr. Nem opsigelse.