Thomas Grove støtter op om, at Silkeborg Forsyning og Silkeborg Kommune arbejder på at finde en fælles løsning for fremtidig varme. Både i Silkeborg Syd, men også i de øvrige dele af kommunen, hvor man er afhængig af naturgas. Silkeborg Forsyning arbejder lige nu på at finde ud af, hvor man har mulighed for at tilbyde fjernvarme, der er blevet mere attraktiv. Foto: Martin Ballund

Lokal borger bag borgerforslag til regeringen: Nedsæt nu afgifterne på naturgassen

Brian Holst
Brian Holst
Nyheds- og Silkeborg-redaktør | [email protected]
Læs Brians seneste historier

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Illo reiciendis eos id iste. Tenetur, vel quam ullam illum reprehenderit doloremque vero incidunt dolorem eum excepturi est inventore molestiae, atque pariatur!

Ocurreret voluptatum an has, aeque solet principes per in. Ei his platonem voluptatum, te vel fabulas ancillae, at mea justo paulo nonumes. Accumsan ponderum constituam sea eu, doctus dolorem scriptorem quo te. Nec diceret gloriatur moderatius id. Ignota iuvaret officiis mea ea, cum at scaevola vivendum. Ut justo aliquip delicata cum, ut mea errem decore homero, ad eam corpora epicuri nominavi. Paulo feugiat an sit, vix ea vero veri.

Allerede abonnent?

Log ind her

Prøv første måned for 1 kr.

og få fuld adgang til alle artikler på ditkjellerup.dk

Introtilbuddet gælder kun hvis du ikke har haft et abonnement inden for de seneste seks måneder. Abonnementet fortsætter til 49 kr. pr. måned. Mindstepris 1 kr. Nem opsigelse.